Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

Alább találhatók a leggyakrabban feltett kérdések. A válaszok a kérdésre kattintva nyílnak le.

Igen, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@bogresziget.hu email címen.

Igen, amennyiben színes fotót töltöttél fel.

Erre sajnos nincs lehetőség, mivel egy rendeléshez csak 1 kuponkódot tudsz felhasználni.

kosár oldalon található a kuponkód mező. FIGYELEM! Egy rendeléshez csak 1 kuponkód érvényesíthető!

A szállítási módok aktuális árait a SZÁLLÍTÁS oldalon találod.

Igen, Jelenleg Szolnokon található egy Bögresziget Átvevőpont. Részleteket a SZÁLLÍTÁS menüben találsz.

Igen. Több termékünknél is (jelentős) mennyiségi kedvezményt adunk már 2 db termék rendelése esetén is. Kérjük vedd fel velünk a a kapcsolatot a hello@bogresziget.hu email címen.

A GLS házhozszállításnál és GLS csomagpontba kézbesítésnél is tudsz készpénzzel fizetni az átvétel során. Ehhez válaszd az “utánvét” fizetési módot.

A legegyszerűbb bankkártyás fizetési mód a Barionos fizetés. Ebben az esetben előre fizeted ki a termék és a szállítás árát rögtön a rendelés éeadása után. A Barion rendszerébe nem szükséges regisztrálni.

Ha az átvételkor szeretnél kártyával fizetni, akkor ezek közül a szállítási módok közül választhatsz:

  • GLS Házhozszállítás
  • GLS CsomagPont
  • FoxPost csomagautomatába kézbesítés

Átalgosan 5 munkanap alatt kapod kézhez a megrendelt terméket. Ha Expressz szállítást kérsz, akkor ez az idő 2 nappal csökkenthető.

Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot a hibabejelentési űrlapon keresztül. Igyekszünk a problémát a lehető leghamarabb megoldani.

Nem találtad meg a kérdésedre a választ?

Vedd fel velünk a kapcsolatot üzenetben vagy telefonon, és válaszoluk a kérdéseidre!
Kosár
Scroll to Top